Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jonne de Geus - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jonne de Geus - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2015

December en januari

09 December 2014

Twee maanden Napels

09 December 2014

Twee maanden Napels

01 November 2014

Maand Napels
Jonne

Ik studeer een half jaar in Napels. Op de universiteit ben ik assistent van de professor 'lingua olandese'. Daarnaast volg ik hier Duitse literatuur en leer ik natuurlijk Italiaans. Napels is groot en druk. De mensen zijn gepassioneerd en zeer gehecht aan huis en familie. Aan zee zijn er indrukwekkende uitzichten en in het centrum barst het van de historische kerken. En dan, ja, ijs en pizza, onbeschrijfelijk!

Actief sinds 31 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4686

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: